maanantai 21. huhtikuuta 2014

Kun viikko tuntuu vuodelta...

Viikko jäljellä ja sitten se söppänä viimein saapuu kotiin <3  Mä en ole mitään odottaja tyyppiä oli odotuksen kohde mikä vain. Nyt kuitenkin, kun aikaa on enää näin vähän odotus alkaa muuttua sietämättömäksi :DD
Sain ensimmäiset kuvat ja videot pennustamme viikko sitten. Oli kyllä söpö tapaus se meidänkin pentu, mutta tietenkin mä huomasin eräässä toisessa pennussa jotain kauniimpaa. Näin se aina vähän näyttää menevän :D Mulle ei kelpaa se mikä muille käy xD

Keskiviikkona käytiin kaverin kans pitkästä aikaa treenaan koirii. Mä ihan yllätyin miten hyvin Tinttu muisti liikkeet. Otettiin paikalla oloa makuulla, luoksetuloa ja seuraamista ja sekä aluks, että lopuks annettiin koirien riehua. Tinttu ei poikittanu seuraamisessa paljo ollenkaan! Oon niin ylepee tuosta tyttelistä. Olin ihan varma et ekat treenit pitkään aikaan menee ihan päin persettä mut sain yllättyä ilosesti. Tintulla on aina ollut seuraamisessa se ongelma, että se hakee eteen joka näkyy liikkeessä poikittamisena. Nyt tuosta virheestä on melkein päästy eroon! :D Paikalla makuussa se kyllä pysyy, mutta kävellessäni sitä kohti se ei monesti malta enää odottaa ja tulee vastaan.

Pennun kanssa olisi tarkoitus myös treenata ainakin arkitottelevaisuutta vähän pitemmälle,m mutta saa nähdä miten kaikki menee :))

Nyt me toivotetaan mahtavaa kevättä kaikille!


-Tahma Tassu-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti